به شرکت ما خوش آمدید
گروه طراحان سرگرمی ژووری مانگ یک شرکت مستقل، متشکل از متخصصان صنعت بازی و انیمیشن و نرم افزار است. این شرکت در سال 1391 با هدف تولید و آموزش، بازی های رایانه ای و انیمیشن توسط مهندس محمد حیدری تاسیس شد.
ژووری مانگ کار خود را با ساخت بازی استراتژیک "شهردار نمونه" و ساخت مسابقه تلویزیونی "پاکیزگی" و مسابقه تلفنی "وه نه دی"در سال 1389آغاز نمود. از دستاوردهای مهم این شرکت بازی شوفر که در دونسخه اندروید وPC که در 77 کشور جهان عرضه شده است و در نمایشگاه بین المللی جهان اسلام در اندونزی 2014موفق به عرضه آن شد. این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 16 نفر نیروی متخصص و 14 نفر نیروی کارورز و در حال آموزش می باشد.
امروزه واقعیت مجازی یکی از تکنولوژی های جذاب و آینده دار دنیای تکنولوژی است که کاربردهای بسیاری زیادی را می توان برای آن در نظر گرفت
به طور خلاصه واقعیت مجازی یا Virtual Reality که به اختصار VR گفته می شود، تلاشی برای از بین بردن مرزهای بین فضای واقعی و مجازی است؛ تلاشی که برای ادغام کردن فضای مجازی و واقعی و با هدف آسان تر و جذاب تر کردن زندگی به منظور ایجاد تجربه هایی واقعی تر انجام می شود.
واقعیت مجازی یک تکنولوژی و فناوری نوین است که به کاربر امکان میدهد تا با یک محیط شبیه سازی رایانهای تعامل داشته باشد. بیشتر محیطهای واقعیت مجازی تجهیزاتی برای تعامل تصویری انسان با رایانه هستند اما گروه محدودی نیز دارای حسگرهایی صوتی یا لمسی برای تعامل با کاربر هستند. نوع دیگری از واقعیت مجازی وجود دارد که توسط تصاویر پانورامای ۳۶۰ درجه ایجاد میشود و در واقع واقعیتی از آنچه هستیم را برای دیگران به نمایش میگذارد. با فناوری واقعیت مجازی میتوان این امکان را فراهم کرد تا افراد بتوانند از امکانات و مکان شما به خوبی دیدن کنند. واقعیت مجازی که از آن به عنوان محیط چند رسانهای همهجانبه هم یاد میشود، یک محیط شبیه سازی کامپیوتر میباشد که میتواند حضور فیزیکی را در یک محل و در یک دنیای واقعی یا یک دنیای مجازی شبیهسازی کند. اغلب محیطهای واقعیت مجازی در درجه اول، تجربههای دیداری میباشند که یا از طریق یک صفحه کامپیوتر یا از طریق دستگاه برجسته بینی قابل رویت میباشند.. محیطهای شبیهسازی شده میتوانند مانند محیطهای زندگی واقعی یا به صورت کاملاً متفاوت باشند نظیر آنچه در محیطهای بازی دیده میشود.
در همین راستا ژووری مانگ در ادامه فعالیت های خود و همزمان با تولید بازی، در زمینه واقعیت مجازی و انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی و همچنین تولید محتوا برای بازارهای جهانی فعالیت خود را ادامه داده است.